donderdag 20 maart 2008

The Choir opnieuw


Vorige maand heb ik een bericht over de BBC serie The Choir gepost vlak voor de laatste aflevering. Gelukig heeft de NPS ook besloten om deze serie uit te zenden te beginnen eerste Paasdag om 17.45 Nederland 2. De oorspronkelijke serie werd verdeeld over vier afleveringen van een uur en nu zie ik dat bij de NPS er zes alfeveringen hebben gepland van 30 minuten. Of dit nog ten goede komt moet nog blijken.
In ieder geval zijn er genoeg redenen om te kijken vanaf aanstaande zondag.

The Choir: Boys Don't Sing - Stand By Me

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Biebsounds,

Ik ben voor een op zoek naar de DVD('s) van The Choir. Weet je waar ik die kan vinden in Nederland?

jansluijs@planet.nl

Bridging the Divide zei

Volgens mij zijn er überhaupt geen dvd's of cd's naar aanleiding van de televisie serie The Choir.
Helaas.
Met vriendelijke groet,
Ian Borthwick