vrijdag 5 november 2010

Lisa's top 3



1. Waiting on the world to change - John Mayer
    Dit is het eerste nummer dat ik ooit van John Mayer had gehoord. Ik vond het een geweldig nummer en ik was helemaal weg van zijn stem. Ik ben toen verder gaan zoeken naar andere nummers van hem, en sindsdien zijn zijn cd's niet meer uit mijn playlist weg te denken! Geweldige gitaarsolo's!



2. Ain't nothing about you - Brooks and Dunn
    Ik ben een groot fan van country muziek, maar was eigenlijk altijd een beetje blijven hangen in het Nederlandse Dolly Parton tijdperk, aangezien er niet veel countryartiesten bekend zijn in Nederland. Ik wilde eens verder gaan kijken wat er in Amerika allemaal aan country muziek te vinden is en zij waren de eerste die ik vond. Sindsdien heb ik cd's van ongeveer iedere (blue grass) country artiest. Brooks and Dunn is iets meer country rock, maar je wordt er nog steeds heel vrolijk van om naar te luisteren.



3. Moondance - Michael Buble
   Ooit een concert van hem op tv gezien met een gigantische bigband. Hoe hij ook wat oudere nummers weer tot leven kan brengen is heel leuk! Zijn eigen nummers zijn ook veelal in deze stijl geproduceerd. Zijn muziek en concerten kunnen een hele nare dag goed maken!



Lisa vd M.

(Jouw top drie ook op deze blog? Stuur hem hier naartoe en wij plaatsen hem!)
Roel

Geen opmerkingen: