donderdag 24 december 2009

Fijne Kerstdagen en een Muzikaal Nieuwjaar!


Jammer hoor!! Maar onze muzieklounge (zie mijn bericht van 4 december) loopt nog niet echt lekker. De KPN is erg traag met het maken van een verbinding voor de zuil zodat die er al een tijd nutteloos bijstaat en ook zijn er nog maar 2 (van de 4) iPods die er zouden moeten zijn. Pfff, het had maanden geleden al in orde moeten zijn ...
Nou ja, zo blijft er altijd wel wat te wensen over, en in 2010 gaat het allemaal véél beter. Hoop ik ten minste.
Ik ben nu lekker een weekje vrij, ff lekker chillen in mijn thuismuzieklounge.
Ik wens iedereen fijne Kerstdagen, en een voorspoedig Nieuwjaar met veel muziek!
Nog even een video met een versie van mijn favoriete kerstnummer aller tijden:

(De oorspronkelijke versie staat op Blue valentine en op Used songs)
Tot volgend jaar,
Roel

Geen opmerkingen: