Woensdag 23 december is het eindelijk zover! Nog nooit trad hij in Haarlem op maar nu komt er dan eindelijk een optreden van Joop Visser. Samen met Jessica van Noord treedt hij dan op met een concert in de Stadsschouwburg.
Dit voorproefje kwam ik tegen op YouTube, kan je alvast in de kerststemming komen!
(Roel)
Posts tonen met het label Jessica van Noord. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Jessica van Noord. Alle posts tonen
dinsdag 8 december 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)