Posts tonen met het label Bender. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Bender. Alle posts tonen
vrijdag 26 november 2010
Roel's CDtip(s)
Bender - Live bij Radio Omroep Brabant
Bender - Demo-cd
José van Waveren - Fragile
Maar liefst 3 tips deze week, twee van de groep Bender (waar ik al eerder over schreef) met leuke Nederlandstalige chansons en de eerste 'officiële' cd van José van Waveren, die een aantal jaren geleden bij ons optrad met chansons van Barbara. Zie mijn vorige stukje op deze blog. Op deze cd staan allemaal chansons van haar eigen hand.
We zijn uiteraard trots dat we deze drie cd,s kunnen opnemen in onze eigen Haarlem Muziekcollectie!!! O ja, ga je zondag naar het optreden van Bender in Storing, vergeet dan niet dat de aanvangstijd 17.00 uur is!!!
Roel
maandag 22 november 2010
OPTREDEN BENDER GEWIJZIGDE AANVANGSTIJD!
dinsdag 16 november 2010
Uitgaanstip: Bender in Storing
Bender is een Haarlemse muziekgroep van liedjesmaker en zanger Bert Vissers, gitarist Tom Bak en bassist Jos Caspers.
Gedreven muzikanten die na lange omzwervingen weer terug komen bij wat ze het liefste doen: mooie liedjes maken.
In het Nederlands. En spelen!
Ze treden op met z'n drieën, soms met één of meer bevriende gastmuzikanten. Afhankelijk van het podium.
Maar het allerliefst in kleine en intieme theaterzaaltjes.
Zondag 28 november treden ze om 18.00 uur op in Grand-café Storing in Haarlem, Houtplein 12, tel. 023- 5326610.
Ik kreeg twee cd'tjes van ze, een demo-cd en een cd'tje van een live-optreden van ze voor Omroep Brabant, over een tijdje uiteraard te vinden in onze Haarlem muziekcollectie!!!.
Luister naar een fragment
Roel
Abonneren op:
Posts (Atom)